|
Квитанції від ФССУ можуть надходити довше через перевантаження
електромережі |
|
|
|
Внаслідок стабілізаційних та
екстрених відключень електроенергії друга та третя квитанції щодо стану
прийняття поданих страхувальниками заяв-розрахунків можуть надходити пізніше,
ніж зазвичай. Усі отримані заяви обробляються
системою та фахівцями Фонду соціального страхування України у найкоротші
терміни після відновлення електропостачання. Аби фінансування лікарняних і
декретних допомог не сповільнювалось, наші фахівці опрацьовують заяви, щойно
це стає можливим – зокрема, поза робочим часом. Зверніть увагу! Свідченням
того, що заява-розрахунок була відправлена успішно та буде опрацьована, є
надходження першої квитанції. Якщо перша квитанція не надійшла, це може
вказувати на неможливість системи отримати електронний документ, зокрема,
через відсутність електропостачання. У такому випадку заяву-розрахунок
необхідно направити повторно через деякий час. Нагадаємо, прийняття
заяв-розрахунків відбувається у декілька етапів: усі заяви проходять
автоматизований контроль, ручну перевірку фахівцями ФССУ та верифікацію.
Третина заяв-розрахунків містять помилки та можуть призвести до
необґрунтованих видатків – фахівці Фонду виправляють кожну із них спільно із
роботодавцями та дозволяють системі соціального страхування працювати
ефективно.
|

